مدیر آگاه

آموزش بازاریابی برای مدیران - مدیر آگاه

مدیر آگاه

آموزش بازاریابی برای مدیران - مدیر آگاه

به فروشنده فوق ستاره تبدیل شوید

در این مقاله به نکات مهم کتاب معروف برایان تریسی اشاره می کنیم.

فروش بسادگی از قانون علت و معلول پیروی می کند.طرز فکر و توقعات شما ، نتایج را تعیین می کنند.

ضعف های خود را فرصتی عالی برای خودسازی بدانید.

توانایی فروش شما به باور شما از خودتان مربوط است.

افکاری مثبت مانند " من خودم را دوست دارم و عاشق کارم هستم"، باعث افزایش اعتماد بنفس می شود.

آماده شدن و یادگیری ، فروشندگان حرفه ای را از دیگران متمایز می سازد.

افراد ، معمولا از خرید کردن می ترسند ، زیرا از اشتباه کردن هراس دارند.

80 درصد فروش شما از 20 درصد فعالیتهایتان حاصل می شود.

برای فروختن از فرمول آیدا پیروی کنید که چهار مرحله دارد: جلب توجه ، ایجاد علاقه ، ایجاد آرزو و تشویق به اقدام.

غالب فروشندگان ، بطور رسمی آموزش ندیده اند و و با این حال با ایجاد تغییرات کوچک ، می توانند بیشتر بفروشند. اصل لبه برنده می گوید: تغییرات کوچک در توانایی های مهم ، می تواند باعث ایجاد تغییرات  عظیم در نتایج شود. شاید شما فقط در یک مورد خاص ضعیف عمل می کنید ، مثلا در پاسخگویی به اعتراضات مشکل دارید و یا از قطعی کردن معامله هراس دارید. یادگیری چند نکته ساده ، شاید باعث افزایش قابل توجه میزان فروش شود.

نکته مهم دیگر آن است که قدرت فروش شما به ضعیف ترین مهارت شما وابسته است. ضعیف ترین مهارت شما ، تعیین کننده میزان درآمد شما خواهد بود. پس کافی نیست که در بعضی موارد قوی عمل کنید و به مهارتهای لازم دیگر توجهی نکنید. نقاط قوتی که دارید ، شما را به اینجا رسانده اند و از طرف دیگر ضعفهای شما باعث می شوند از این جلوتر نروید.

از کجا شروع کنیم؟

با خود قرار بگذارید که مانند فروشندگان فوق ستاره فکر کنید. آیا اتفاقات و شانس باعث بوجود آمدن فروشندگان فوق ستاره می شوند؟ خیر. قانون علت و معلول را فراموش نکنید. اگر می خواهید به نتایجی درخشان و قطعی برسید، باعث شرایطی خاص را بوجود آورید که باعث نتایج درخشان می شوند.

دنیای بیرون شما با طرزفکر شما شکل می گیرد. شما همان می شوید که تصورش را دارید. شما تنها کسی هستید که آینده خودتان را شکل می دهید. فروشندگان فوق ستاره چگونه فکر می کنند. آنها بطور شبانه روزی به هدفهای خود و نحوه رسیدن به آنها فکر می کنند. تا آنجا که می توانند درمورد اهداف خود با دیگران صحبت می کنند. آنها بطور متوسط 5 تا 10 برابر یک فروشنده معمولی می فروشند. و بجای تمرکز بر مشکلات و نکات منفی ، بر روشهای فروش تمرکز می کنند.

مهمترین صفت فروشندگان موفق خوش بینی است. آنها خوش بین هستند و فکر می کنند که حتما موفق خواهند شد. بنابرین تماسهای بیشتری می گیرند، اصرار بیشتری می ورزند و نهایتا بیشتر می فروشند.

نکات مهم دیگر:

به خود متعهد شوید تا در کار خود عالی ترین شوید.

کار فروش را با دل و جان انجام دهید.

مشاور خوبی برای مشتریان خود باشید.

بفکر ایجاد روابط دوستانه بلندمدت باشید.

هدیه ای باارزش برای شما

شما می توانید نسخه کامل این کتاب را به زبان انگلیسی دانلود کنید. برایان تریسی تصمیم گرفته است ، این کتاب را بطور رایگان به شما هدیه بدهد. کافی است به سایت www.briantracy.com رفته و در ستون سمت راست ، نام خود و آدرس ایمیلتان را بنویسید تا کتاب برای شما ایمیل شود.

مهمترین صفت فروشندگان موفق خوش بینی است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد