مدیر آگاه

آموزش بازاریابی برای مدیران - مدیر آگاه

مدیر آگاه

آموزش بازاریابی برای مدیران - مدیر آگاه

فروشنده واقعی بیمه ؟



یک جوان ایرانی برای پیدا کردن کار ازخانه به راه افتاده وبه یکی از نمایندگی های بیمه شهر خود مراجعه می کند .
مدیر نمایندگی به او می گوید بعد از سه روز آموزش تنها یک روز فرصت داری تا به طور آزمایشی در بخش میز پذیرش نمایندگی من کار کرده و در پایان روز با توجه به نتیجه کار در مورداستخدام تو تصمیم می گیرم .

بعد از سه روز آموزش درپایان روز موعود مدیر نمایندگی به سراغ جوان رفت واز او پرسید که چند بیمه گذار داشته است ؟
  
جوان پاسخ داد تنها یک نفر .
مدیر نمایندگی با تعجب گفت : تنها یک نفر بیمه گذار ....؟!!!!!
بی تجربه ترین افراد حداقل 3تا 5 فروش بیمه درروز را دارند .
حالا مبلغ خرید بیمه گذار چقدر بوده است وچه بیمه ای فروخته ای ؟
جوان گفت : یکصد میلیون تومان
مدیر نمایندگی فریاد کشید : یکصد میلیون تومان ......!!!!!
مگر چه بیمه ای فروختی ؟
جوان گفت : اول یک بیمه شخص ثالث اتومبیل به او فروختم ،بعد خودرو را بیمه بدنه کردم وبعد پیشنهاد بیمه آتش سوزی منزل همراه با سرقت را دادم ،بعد به او پیشنهاد بیمه عمر وحوادث را برای خودش وخانواده کردم ،بعد پرسیدم چه کاره است ؟واوگفت که کارخانه دار است .بیمه مسئولیت کارفرما در قبال کارکنان را به او ارائه کردم همچنین بیمه درمان گروهی همراه باعم وحوادث گروهی را به او پیشنهاد کردم .
در طی صحبت هایم از او در مورد داشتن بیمه آتش سوزی کارخانه سوال کردم که نداشت ومن هم بیمه آتش سوزی کارخانه را به او ارائه دادم .
مدیر نمایندگی با تعجب پرسید : او آمده بود که یک بیمه شخص ثالث بخرد و تو به او این همه بیمه فروختی ؟
جوان به آرامی گفت :
نه ، او آمده بود یک سوال درباره خسارت بپرسد که من گفتم : بیا برای یک زندگی توام با آرامش خیال یک برنامه بیمه ای کامل به شما ارائه کنم ،شاید دیگر دغدغه دریافت خسارت ونگرانی از ضررو زیان و دردسر قضائی نداشته باشی !!!!

مدیر روبه جوان کرد وگفت : برنامه آینده ات چیست ؟
جوان به آرامی گفت : قصد دارم روی تک تک پرسنل کارخانه کار کنم وبه آنها هم بیمه های را که می توانم ارائه کنم ،ارائه بدهم وبعد سراغ دوستان وهمکاران این بیمه گذار بروم وهمین گونه به واسطه آنها بیمه گذاران خود را افزایش بدهم وتعداد فروش ها ومبالغ فروش بیمه ها را افزایش بدهم .



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد