مدیر آگاه

آموزش بازاریابی برای مدیران - مدیر آگاه

مدیر آگاه

آموزش بازاریابی برای مدیران - مدیر آگاه

هفت نکته مهم برای تعیین و پایبندی به اهداف خود در سال جدید


این روز ها موقعی از ساله که همه به فکر اهداف خودشان برای سال آینده هستند و به این فکر می کنند که در سال جدید چه کار هایی بیشتر بکنند و چه کار هایی کمتر. اینکه به آینده فکر کنید و تمام آن چیز هایی که می خواهید به دست آورید را برای خودتان مجسم کنید چیز بدی نیست اما اکثر ما در دام «فکر کردن» گرفتار شده و «انجام دادن» را از یاد می بریم. سر سفره هفت سین با خودمان قول و قرار می گذاریم که امسال این کار و آن کار را خواهم کرد و… اما یک هفته بعد از تعطیلات قول و قرارمان را از یاد می بریم. ادامه مطلب ...

سال نو با اهداف نو

اهداف زندگی و کسب و کار نمیتوانند ثابت و تغییرناپذیر باقی بمانند. ما مرتبا نیاز داریم تصمیمات و اهداف جدید را جانشین اهداف گذشته کنیم زیرا متناسب با دگرگونی های پیوسته محیط، آنها نیز نیازمند تغییرات مداوم هستند.

خیلی از افراد و یا کسب و کارها، فرا رسیدن سال جدید را زمان مناسبی برای تعیین اهداف نو و برنامه ریزی مجدد میدانند. البته در زندگی زمان هائی وجود داردکه این نیاز بیشتر احساس میشود. بطور مثال من تا زمانی که مشغول تحصیل بودم نیاز چندانی به تغییر و تحول احساس نمیکردم و بیشتر بفکر انجام کارهای در دست اقدام بودم تا تعیین اهداف جدید. اما اکنون این نیاز را بیشتر احساس میکنم.

ادامه مطلب ...