مدیر آگاه

آموزش بازاریابی برای مدیران - مدیر آگاه

مدیر آگاه

آموزش بازاریابی برای مدیران - مدیر آگاه

چگونه محصولات آموزشی را بفروشیم؟

در مقاله قبل دیدیم  که می توان با حداقل امکانات ، اقدام به ساخت محصولات آموزشی نمود. ولی ساخت محصول آسان است و فروش آن مشکل.  حال ببینیم چگونه می تونید محصولات آموزشی خود را بفروشید؟.

ادامه مطلب ...

محصولات آموزشی بسازید

ساخت محصولات آموزشی ، یکی از عجیب ترین کسب و کارهای قرن 21 است. شخصی می تواند در خانه خود بنشیند و محصولی بسازد که با محصولات شرکتهای بزرگ قابل رقابت است. محصولات آموزشی انواع بسیار زیادی دارند که معمولا مورد توجه قرار نمی گیرند.
بیایید با هم نگاهی به انواع محصولات آموزشی بپردازیم.

ادامه مطلب ...

ویژگی مدیران بهره ور

آیا شما مدیر کارآمد و بهره وری هستید؟ آیا می دانید مدیران بهره ور چه ویژگی هایی دارند؟ در مقاله حاضر به 25 ویژگی مدیران بهره ور که در پی می آید توجه کنید و هر کدام از این ویژگی ها که در شما وجود دارد علامت بزنید این ویژگی ها چنین اند؟

ادامه مطلب ...

ده نکته مهم در طراحی وب سایت

با رعایت این نکات می توانید سایتی کاربر پسند داشته باشید و بنابرین بیننده های آن افزایش خواهد یافت. سایت معرف کسب و کار شماست.
بسیاری از مشتریانتان شرکت شما را نخواهند دید ولی سایت را خواهند دید.

ادامه مطلب ...

راههایی برای استفاده بهتر از زمان

فرق افراد موفق و ناموفق در استفاده مفید و بهینه از زمان است. اگر از زمان خوب استفاده کنید شاید در یک سال کارهایی را انجام دهید که افراد عادی در طول عمر خود قادر به انجام آن نیستند.

ادامه مطلب ...

چگونه در سایتمان فروش دلاری داشته باشیم؟

با راه اندازی یک سایت و داشتن کالایی برای فروش ، نوبت به پیش بینی روشی برای دریافت پرداختهای مشتریان می رسد. رایج ترین روش برای تبادل پول در اینترنت استفاده از کارتهای اعتباری مانند ویزاکارت و مسترکارت هستند. حال چگونه می توانید سایت خود را طوری مجهز سازید تا بتوانید پرداختهای کارتهای اعتباری را بپذیرید.

ادامه مطلب ...

تحلیل سایت خود را به گوگل بسپارید

امروزه وب سایت ، عاملی ضروری برای یک کسب و کار موفق بشمار می رود. و حتی کسب و کارهای زیادی بوجود آمده اند که فقط اینترنتی هستند و نیازی به اختصاص محلی برای شرکت وجود ندارد. هر دارنده سایت نیاز به اطلاعات دقیقی از وضعیت سایت خود دارد. او باید بداند بازدیدکنندگانش چند نفر هستند ، و چگونه به سایت هدایت شده اند. سایت هایی که فروش آنلاین دارند، از حساسیت بیشتری برخوردارند و دارنده سایت، به ابزاری نیاز دارد تا رفتار بازدیدکنندگان سایت را مورد بررسی قرار دهد.

ادامه مطلب ...

بازاریابی ویروسی

مقصود اصلی از بازاریابی ویروسی، پراکندن پیام میان مردم به هر تعداد ممکن است، بدون این‌که پولی برای تبلیغات صرف شود.

ادامه مطلب ...

ده توصیه بازاریابی برای کسب و کارهای کوچک

کسب و کارهای کوچک به‌دلیل محدودیت‌هایی که در بودجه خود دارند ، امکان استفاده از روش‌های بازاریابی پرهزینه را ندارند؛ بنابراین استفاده از روش‌های کم هزینه می تواند بسیار مفید باشد. در این مقاله سعی شده است که تعدادی از این روش‌ها به‌صورت مختصر معرفی شوند.

ادامه مطلب ...

درسهایی از شرکت زیراکس - اشتباهات زیراکس پس از رسیدن به اوج

شرکت زیراکس هنوز بعنوان یکی از موفق ترین شرکتهای تجاری مطرح است . ولی تصمیمات اشتباه مدیران آن باعث تحمل میلیاردها دلار خسارت گردید که بسادگی قابل جبران نیست.

ادامه مطلب ...

موانع موجود بر سر راه مدیریت زمان

معمولا از وقت به درستی استفاده نمی شود و موانعی وجود دارند.
با برداشتن این موانع می توانید خیلی سریعتر به اهداف خود برسید.

ادامه مطلب ...

رویای بزرگترین کتابفروشی آنلاین

بیزاس بلافاصله به فکر ساخت یک وب سایت برای فروش کتاب افتاد. با وجود وب سایت دیگر نیازی به چاپ کاتالوگ چند هزار صفحه ای برای مشتریان نبود. او شروع به مطالعه در زمینه تجارت کتاب کرد. و حتی شروع به شرکت در همایش سالانه کتابفروشان کرد.

ادامه مطلب ...

روشهایی ارزان برای تبلیغ کسب و کار شما



اگر در ابتدای کسب و کاری جدید هستید، احتمالا نمی توانید هزینه زیادی برای تبلیغات اختصاص دهید.

می توانید روشهای ارزان و موثر این مقاله را امتحان کنید.

ادامه مطلب ...

ویژگی های کارآفرینان همواره موفق



در مقاله حاضر به توصیف برخی ویژگی های افرادی می پردازیم که با به کارگیری اصول مهم و اساسی موفقیت توانسته اند کسب و کاری سودده را اداره کنند.

ادامه مطلب ...

اشتباهاتی که صاحبان تجارت مرتکب می شوند

این مقاله خطاب به کسانی است که بیزینس خود را به تازگی آغاز کرده یا در شرف انجام آن می باشند. اشباهاتی وجود دارند که کسب و کار را به خطر می اندازند و باید از آنها دوری کرد.

ادامه مطلب ...